Προγράμμα Προώθησης Οίνων σε Τρίτες Χώρες / Καναδάς

31.07.2025

Αίτημα Οικονομικής Προσφοράς (Request for Quotation RFQ)

για την Ενέργεια Προβολές σε καταστήματα του Προγράμματος Προώθησης Οίνων σε Τρίτες Χώρες, με χώρα-στόχο τον Καναδά

 31/07/2025

Η «ΚΥΡ-ΓΙΑΝΝΗ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΜΠΕΛΟΟΙΝΙΚΩΝ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΚΜΕΤΑΛΕΥΣΕΩΝ», με διακριτικό τίτλο «ΚΥΡ-ΓΙΑΝΝΗ Α.Ε.», σας καλεί όπως υποβάλετε προσφορά για την υλοποίηση δράσεων του έργου Προώθηση Οίνων σε Τρίτες Χώρες, στην αγορά του Καναδά.

Σας επισυνάπτουμε στο παράρτημα, την περιγραφή του προγράμματος και της ενέργειας για την οποία ζητάμε προσφορά. Παρακαλούμε να συμπληρώσετε στους σχετικούς πίνακες την προσφορά σας, και να μας την αποστείλετε υπογεγραμμένη έως 08/08/2025 στο email info@kiryianni.gr

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι η αξιολόγηση της προσφορά σας, θα γίνει σύμφωνα με την Οδηγία του ΥΠΑΑΤ με αριθμ. Πρωτ.: 202067_24/7/2025 για την αποφυγή σύγκρουσης συμφερόντων και καθορισμό της διαδικασίας επιλογής υπεργολάβων, βάσει των παρακάτω κριτηρίων.

Τομέας κριτηρίων Α/Α Κριτήριο Μέγιστη Βαθμολογία
Α Οικονομική και χρηματοοικονομική επάρκεια 1 Δήλωση κύκλου εργασιών τριών τελευταίων ετών και κύκλου εργασιών στον τομέα δραστηριοτήτων που αποτελεί το αντικείμενο της σύμβασης 5
Β Τεχνική και επαγγελματική ικανότητα 1 Κατάλογος των εργασιών που εκτελέστηκαν ή παραδόθηκαν κατά την τελευταία πενταετία, συνοδευόμενος από πιστοποιητικά ορθής εκτέλεσης και ολοκλήρωσης όλων των εργασιών 8
2 Βιογραφικά σημειώματα με αναφορά κυρίως στους τίτλους σπουδών και επαγγελματικών προσόντων των στελεχών της επιχείρησης που θα αναλάβουν την εκτέλεση των δράσεων 7
Γ Ποιότητα του προσφερόμενου έργου 1 Ποιότητα και λειτουργικά χαρακτηριστικά της προσφερόμενης εργασίας. Αναλυτική παρουσίαση δράσεων και χρονοδιάγραμμα 17
2 Βαθμός κατανόησης του αντικειμένου (Κατανόηση ιδιαίτερων απαιτήσεων έργου – Σαφήνεια εργασιών) 15
3 Πληρότητα και αξιοπιστία της μεθοδολογίας που θα ακολουθηθεί ώστε να διασφαλίζεται η ποιότητα του προσφερόμενου έργου 13
Δ Οικονομική προσφορά 1 Αναλυτική παρουσίαση προϋπολογισμού δράσεων/ενεργειών 35

 

Μετά την περίοδο υποβολής προσφορών, θα επιλεγεί ο υπεργολάβος με την μεγαλύτερη βαθμολογία με κριτήριο ανάθεσης, την πλέον συμφέρουσα από οικονομική άποψη προσφορά, όπως προκύψει από τον τύπο:   Σ = Α1 + (Β1+Β2) + (Γ1+Γ2+Γ3) +Δ1

Παρακαλούμε, όπως συμπεριλάβετε στην προσφορά σας, τα έγγραφα που απαιτούνται σύμφωνα με την πίνακα κριτηρίων.

Εκ μέρους της ΚΥΡ-ΓΙΑΝΝΗ Α.Ε.

 

ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ
Περιγραφή του προγράμματος

Το έργο αφορά το πρόγραμμα «Προώθηση Οίνων σε Τρίτες Χώρες» και έχει ως σκοπό την ανάπτυξη της παρουσίας και των πωλήσεων των οίνων της εταιρείας ΚΥΡ-ΓΙΑΝΝΗ Α.Ε. (Κτήμα Κυρ-Γιάννη) στην αγορά του Καναδά. Το πρόγραμμα περιλαμβάνει εξειδικευμένες δράσεις προώθησης, επικοινωνίας και εμπορικής ανάπτυξης, με στόχο την ενίσχυση της αναγνωρισιμότητας των προϊόντων και την εδραίωση της ελληνικής οινικής ταυτότητας.

Ο δικαιούχος και προτείνων οργανισμός είναι η «ΚΥΡ-ΓΙΑΝΝΗ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΜΠΕΛΟΟΙΝΙΚΩΝ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΕΩΝ», με διακριτικό τίτλο ΚΥΡ-ΓΙΑΝΝΗ Α.Ε., με έδρα το Γιαννακοχώρι Νάουσας.

Τα προϊόντα που πρόκειται να προωθηθούν προς τις ομάδες στόχους είναι τα ΠΟΠ ΝΑΟΥΣΑ και ΠΓΕ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ της Κυρ-Γιάννη ΑΕ.

Περιγραφή Ενέργειας : 

2.1 Προβολές σε καταστήματα

Ομάδα Στόχος Επαγγελματίες του χώρου,  διαμορφωτές της κοινής γνώμης  και καταναλωτές
Περιγραφή Ενέργειας Με την δράση Προβολές σε καταστήματα αναμένεται η ενίσχυση της παρουσίας των δύο από τους τρεις υπό προώθηση οίνους, συγκεκριμένα τους ΠΟΠ Νάουσα και ΠΓΕ Μακεδονία, σε καταστήματα SAQ, καθώς και μια στοχευμένη προσέγγιση για την ανάδειξη και προώθηση των οίνων αυτών στην αγορά του Καναδά.

Η προβολή των οίνων στα καταστήματα SAQ προσφέρει σημαντικά οφέλη, καθώς ενισχύει την αναγνωρισιμότητα των προϊόντων στην αγορά του Κεμπέκ, μια από τις πιο ανταγωνιστικές αγορές του Καναδά. Μέσω στρατηγικών τοποθετήσεων και προωθητικών ενεργειών, οι οίνοι ΠΓΕ Μακεδονία και ΠΟΠ Νάουσα αποκτούν μεγαλύτερη οπτική παρουσία, προσελκύοντας την προσοχή των καταναλωτών. Επιπλέον, η παρουσία σε ένα καταξιωμένο μονοπωλιακό δίκτυο καταστημάτων όπως η SAQ συμβάλλει στην αύξηση των πωλήσεων και στη διατήρηση του μεριδίου αγοράς, δημιουργώντας τις κατάλληλες συνθήκες για τη σταθερή ανάπτυξη των προϊόντων στη συγκεκριμένη αγορά.

Η επιλογή της τοποθέτησης θα γίνει από το μονοπώλιο του SAQ, κατά τη διάρκεια της υλοποίησης και το κόστος που παρουσιάζεται παρακάτω αφορά στη μέση τιμή ανά κατάστημα για την υλοποίηση της ενέργειας.

Η δράση θα διαρκέσει για τουλάχιστον τέσσερις εβδομάδες στα καταστήματα SAQ που θα επιλεγούν για τη δράση, εξασφαλίζοντας έτσι μια βιώσιμη περίοδο παρουσίας και προώθησης των οίνων. Η τοποθέτηση θα γίνει σε επιλεγμένα καταστήματα του SAQ στην επαρχία του Κεμπέκ  (Quebec).

Η προώθηση των οίνων στα σημεία του SAQ, θα γίνει λαμβάνοντας υπόψη τις εμπορικές ανάγκες που έχουν οι υπό προώθησή οίνοι στο κάθε υποκατάστημα των SAQ στις περιοχές της επαρχίας του Quebec. Έτσι σε κάποια σημεία θα προωθούνται μόνο οι οίνοι ΠΟΠ Νάουσα και σε κάποια μόνο οι οίνοι ΠΓΕ Μακεδονία.

Η τοποθέτηση στα καταστήματα θα γίνει μέσα από Εκπρόσωπο Πωλήσεων – agency, του οποίου ο ρόλος θα είναι ο εξής :

1. Διασφάλιση Ταχύτητας Πωλήσεων

Ο σημαντικότερος παράγοντας για τη διατήρηση ενός προϊόντος στη SAQ είναι η ταχύτητα των πωλήσεων.

2. Προώθηση προϊόντος

Ο εκπρόσωπος πωλήσεων προωθεί ενεργά το προϊόν στα καταστήματα SAQ και πείθει τους υπευθύνους να παραγγείλουν το προϊόν .

3. Σχέσεις με Υπεύθυνους Καταστημάτων

Δημιουργεί και διατηρεί καλές σχέσεις με τους υπεύθυνους καταστημάτων. Αυτό βοηθάει στην καλύτερη κατανόηση των αναγκών των καταστημάτων και στην προσαρμογή των προτάσεων προϊόντων.

4. Προωθητικές Ενέργειες

Οι προωθητικές ενέργειες είναι βασικές για την αύξηση των πωλήσεων. Ο εκπρόσωπος πωλήσεων θα επιβλέπει την σωστή υλοποίηση των προωθητικών ενεργειών – τοποθετήσεων των προϊόντων  (προβολή προϊόντων σε προνομιακή θέση).

Χρονοδιάγραμμα Έτος 1
Ποσοτικοί στόχοι -παραδοτέα Επίδειξη σε 40 σημεία στον Καναδά

 

Ανάλυση προϋπολογισμού

Περιγραφή Τεμάχια Κόστος μονάδας Κόστος
Προνομιακή τοποθέτηση των οίνων στο SAQ μέσω shelf extenders (προεκτάσεις τοποθέτησης στο ράφι), regular displays (εμφανής τοποθέτηση στο ύψος του ματιού) ή  floor displays (περιοχές στο έδαφος όπου τοποθετούνται ιδιαίτερα προϊόντα) 40    
Παρουσία Εκπρόσωπου Πωλήσεων – agency για την ενίσχυση της οπτικής παρουσίας των οίνων, προσφέροντας ένα ελκυστικό περιβάλλον προώθησης. Ο ρόλος του συνοψίζεται στην Περιγραφή της Ενέργειας. 40    
Μετακινήσεις εκπροσώπου μεταξύ των SAQ στην ευρύτερη περιοχή του Quebec. 40    
Έξοδα οργάνωσης και συντονισμού (διαρκής επικοινωνία με SAQ, οργάνωση και συντονισμός της δράσης, τεκμηρίωση της υλοποίησης και συλλογή των παραδοτέων)      
ΣΥΝΟΛΟ