Αίτημα Οικονομικής Προσφοράς (Request for Quotation RFQ) για την Ενέργεια Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης του Προγράμματος Προώθησης Οίνων σε Τρίτες Χώρες, με χώρα-στόχο τον Καναδά
05/08/2025
Η «ΚΥΡ-ΓΙΑΝΝΗ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΜΠΕΛΟΟΙΝΙΚΩΝ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΚΜΕΤΑΛΕΥΣΕΩΝ», με διακριτικό τίτλο «ΚΥΡ-ΓΙΑΝΝΗ Α.Ε.», σας καλεί όπως υποβάλετε προσφορά για την υλοποίηση δράσεων του έργου Προώθηση Οίνων σε Τρίτες Χώρες, στην αγορά του Καναδά.
Σας επισυνάπτουμε στο παράρτημα, την περιγραφή του προγράμματος και της ενέργειας για την οποία σας ζητάμε προσφορά, και παρακαλούμε να συμπληρώσετε στους σχετικούς πίνακες την προσφορά σας, και να μας την επιστρέψετε υπογεγραμμένη έως 08/08/2025.
Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι η αξιολόγηση της προσφορά σας, θα γίνει σύμφωνα με την Οδηγία του ΥΠΑΑΤ με αριθμ. Πρωτ.: 202067_24/7/2025 για την αποφυγή σύγκρουσης συμφερόντων και καθορισμό της διαδικασίας επιλογής υπεργολάβων, βάσει των παρακάτω κριτηρίων.
Τομέας κριτηρίων | Α/Α | Κριτήριο | Μέγιστη Βαθμολογία | |
Α | Οικονομική και χρηματοοικονομική επάρκεια | 1 | Δήλωση κύκλου εργασιών τριών τελευταίων ετών και κύκλου εργασιών στον τομέα δραστηριοτήτων που αποτελεί το αντικείμενο της σύμβασης | 5 |
Β | Τεχνική και επαγγελματική ικανότητα | 1 | Κατάλογος των εργασιών που εκτελέστηκαν ή παραδόθηκαν κατά την τελευταία πενταετία, συνοδευόμενος από πιστοποιητικά ορθής εκτέλεσης και ολοκλήρωσης όλων των εργασιών | 8 |
2 | Βιογραφικά σημειώματα με αναφορά κυρίως στους τίτλους σπουδών και επαγγελματικών προσόντων των στελεχών της επιχείρησης που θα αναλάβουν την εκτέλεση των δράσεων | 7 | ||
Γ | Ποιότητα του προσφερόμενου έργου | 1 | Ποιότητα και λειτουργικά χαρακτηριστικά της προσφερόμενης εργασίας. Αναλυτική παρουσίαση δράσεων και χρονοδιάγραμμα | 17 |
2 | Βαθμός κατανόησης του αντικειμένου (Κατανόηση ιδιαίτερων απαιτήσεων έργου – Σαφήνεια εργασιών) | 15 | ||
3 | Πληρότητα και αξιοπιστία της μεθοδολογίας που θα ακολουθηθεί ώστε να διασφαλίζεται η ποιότητα του προσφερόμενου έργου | 13 | ||
Δ | Οικονομική προσφορά | 1 | Αναλυτική παρουσίαση προϋπολογισμού δράσεων/ενεργειών | 35 |
Μετά την περίοδο υποβολής προσφορών, θα επιλεγεί ο υπεργολάβος με την μεγαλύτερη βαθμολογία με κριτήριο ανάθεσης, την πλέον συμφέρουσα από οικονομική άποψη προσφορά, όπως προκύψει από τον τύπο:
Σ = Α1 + (Β1+Β2) + (Γ1+Γ2+Γ3) +Δ1
Παρακαλούμε, όπως συμπεριλάβετε στην προσφορά σας, τα έγγραφα που απαιτούνται σύμφωνα με την πίνακα κριτηρίων.
Εκ μέρους της ΚΥΡ-ΓΙΑΝΝΗ Α.Ε.
ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ
Περιγραφή του προγράμματος
Το έργο αφορά το πρόγραμμα «Προώθηση Οίνων σε Τρίτες Χώρες» και έχει ως σκοπό την ανάπτυξη της παρουσίας και των πωλήσεων των οίνων της εταιρείας ΚΥΡ-ΓΙΑΝΝΗ Α.Ε. (Κτήμα Κυρ-Γιάννη) στην αγορά του Καναδά. Το πρόγραμμα περιλαμβάνει εξειδικευμένες δράσεις προώθησης, επικοινωνίας και εμπορικής ανάπτυξης, με στόχο την ενίσχυση της αναγνωρισιμότητας των προϊόντων και την εδραίωση της ελληνικής οινικής ταυτότητας.
Ο δικαιούχος και προτείνων οργανισμός είναι η «ΚΥΡ-ΓΙΑΝΝΗ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΜΠΕΛΟΟΙΝΙΚΩΝ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΕΩΝ», με διακριτικό τίτλο ΚΥΡ-ΓΙΑΝΝΗ Α.Ε., με έδρα το Γιαννακοχώρι Νάουσας.
Τα προϊόντα που πρόκειται να προωθηθούν προς τις ομάδες στόχους είναι τα ΠΟΠ ΝΑΟΥΣΑ και ΠΓΕ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ της Κυρ-Γιάννη ΑΕ.
Περιγραφή Ενέργειας
- Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης
Ομάδα Στόχος | Επαγγελματίες του χώρου, καταναλωτές και διαμορφωτές της κοινής γνώμης |
Περιγραφή Ενέργειας | Στα πλαίσια της ενέργειας αυτής, θα χρησιμοποιηθούν τα social media του δικαιούχου, και συγκεκριμένα το Facebook ή/και το Instagram ή/και το LinkedIn, προκειμένου να γίνουν αναρτήσεις. Με αυτόν τον τρόπο, το πρόγραμμα θα παρέχει ενημέρωση και θα προβάλλεται στα πιο δημοφιλή μέσα κοινωνικής δικτύωσης ώστε να μεταδοθούν τα μηνύματα του προγράμματος και οι οίνοι ΠΓΕ Μακεδονία και ΠΟΠ Νάουσα.
Συγκεκριμένα, οι αναρτήσεις θα περιέχουν ενημερωτικό υλικό για τους υπό προώθηση οίνους, στα αγγλικά. Οι αναρτήσεις που υπολογίζονται να γίνουν είναι 8 κάθε έτος. Με την ενέργεια αυτή, η οποία θα υλοποιηθεί στο πλαίσιο του προγράμματος, αναμένονται να προβληθούν με τον καλύτερο τρόπο οι σκοποί του προγράμματος, τα προϊόντα προς προώθηση αλλά και να διαχυθούν στο σύνολό τους τα μηνύματα του προγράμματος, συμβάλλοντας θετικά στην βελτίωση της εικόνας των υπό προώθηση οίνων. |
Χρονοδιάγραμμα | Έτος 1 |
Ποσοτικοί στόχοι -παραδοτέα | Συγγραφή και δημοσίευση 8 social media posts |
Ανάλυση προϋπολογισμού
Social Media | Έτος 1 | |
1 | Προμήθεια και επεξεργασία φωτογραφιών | 200,00 € |
2 | Υποστήριξη μέσων κοινωνικής δικτύωσης (δημοσίευση υλικού, ανταπόκριση στα αιτήματα και ερωτήματα των επισκεπτών) | 1.500,00 € |
3 | Καταγραφή και επιμέλεια κειμένων | 800,00 € |
Σύνολο | 2.500,00 € |